Danışan Yorumları

Danışanlarımızdan Geri Dönüşümlerimiz

Daha önce böyle bir destek alma fikrine hep mesafeli yaklaşmıştım. Kendimi rahat ifade edemem diye düşünüyordum. Ancak burada ilk andan itibaren yargılanmadan dinlenmek bana çok iyi geldi. Özlem Hocam ile görüşmeler ilerledikçe içimde uzun süredir taşıdığım yüklerin hafiflediğini hissettim. Özellikle yaklaşımın hem sıcak hem profesyonel olması benim için çok değerliydi. Çok çok Teşekkürler Özlem Hocam, İyi ki Varsınız .

A****** K***** 18.05.2026

Çocuğumuzun ergenlik döneminde yaşadığı sorunlar aile içinde ciddi bir gerginlik oluşturmuştu. Ne yaparsak yapalım doğru yaklaşımı bulamıyorduk. Görüşmeler sırasında hem çocuğumuza yaklaşımımız değişti hem de kendi tutumlarımızı fark ettik. Süreç boyunca samimi, güven veren ve profesyonel bir yaklaşım gördük. Evimizin içindeki huzurun yeniden oluşmasına katkı sağladı. Özellikle Melis Hanıma bize verdiği katkılardan dolayı teşekkür ederim.

T**** Z**** 07.04.2026

Eşimle uzun süredir sürekli aynı konular yüzünden tartışıyorduk ve artık birbirimizi anlamadığımız bir noktaya gelmiştik. Görüşmeler sırasında aslında problemden çok iletişim şeklimizin bizi yorduğunu fark ettik. Seanslar boyunca suçlanmadan konuşabilmek bize çok iyi geldi. Şu an birbirimizi daha sakin dinleyebiliyor ve daha sağlıklı iletişim kurabiliyoruz.

S*** Y***** 20.01.2026

İlk görüşmeye gelirken açıkçası çok kararsız ve önyargılıydım. Kendimi anlatabileceğimi bile düşünmüyordum. Ancak daha ilk görüşmede bile gerçekten dinlendiğimi ve anlaşıldığımı hissettim. Süreç ilerledikçe olaylara bakış açım değişmeye başladı. Şu an hem kendimi daha güçlü hissediyorum hem de günlük hayatımı daha sağlıklı yönetebildiğimi fark ediyorum.

T***** 04.01.2026

Özlem hanıma teşekkür ederim anladığını o kadar çok hissediyorum ki bu durumda kendimi iyi hissettiriyor. Tavsiye üzerine geldim ilk gelişimdi devam edeceğim.

A****** K****** 08.12.2025

Her insanın dibe vurduğu en zor zamanları olmuştur. Benimde oldu. Özlem Hocam sayesinde kendimi yeniden tanıdım diyebilirim. Hayatımın en önemli iyilileri arasında. Çok teşekkür ediyorum.

S***** 22.10.2025

İnanılmaz birşey yaşadım diyebilirim. Tarif etmek ve anlatmam gerçekten zor , hatta şöyleki , şimdi buraya bunları yazıyor olamabilmek dahi benim hayatımda bir milat diyebilirim. Teşekkürler Özlem Hanım , yürekten canı gönülden teşekkürler. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

s***** c***** 20.10.2025

Kızımız bir süredir içine kapanıktı, Onun bu durumu endişelendiriyordu bizi. İşyerinden arkadaşı tavsiye etmiş, ve Melis Ulaş ile tanıştık. Melis Hanım’la tanıştıktan sonra kısa sürede büyük bir değişim gördük. Çocuğumuz artık kendini daha rahat ifade ediyor, özgüveni arttı ve okul süreci çok daha keyifli hale geldi. Melis Hanım’ın çocuklara yaklaşımı o kadar doğal ve sıcak ki, kızımız her seansa severek gidiyor. İyi ki yollarımız kesişmiş.

ş**** a**** k******** 18.10.2025

İlk görüşmeden itibaren samimiyetlerini hissettim. Kendimi yargılanmadan, güvenle ifade edebildiğim bir yer. İyi ki gelmişim.

g**** 17.10.2025

Uzun zaman, sorunlarım için destek alma konusunu erteledim. Biraz tedirginlikle ve çekinerek gittim ilk başta. Özlem Mama ile yaptığımız seanslardan sonra, ertelediğim, geciktirdiğim o günlerime üzülüyorum şimdi. Hayat kalitem arttı resmen. Kesinlikle tavsiye ediyorum ve seanslarıma düzenli olarak devam ediyorum. Tekrar çok teşekkürler.

ö**** 11.10.2025

Aile içindeki gerginlikler zamanla ilişkimize zarar vermeye başlamıştı. Görüşmelere başladığımızda sadece eşimi suçladığımı fark ettim. Burada öğrendiklerimizle empati kurmayı, duygularımızı doğru şekilde ifade etmeyi ve ortak bir dil oluşturmayı öğrendik. Özlem Hanım’a da birkez daha teşekkürlerimizi iletiyoruz.

f**** t**** 10.10.2025

Eşimle iletişim kurmakta çok zorlanıyorduk, her konuşmamız tartışmaya dönüşüyordu. Görüşmelerde aslında birbirimizi ne kadar yanlış anladığımızı fark ettik. Şimdi sorunlarımızı sakin bir şekilde konuşabiliyor, birbirimizi daha iyi dinleyebiliyoruz.

a********* 07.10.2025

Melis Hanım çocuklarla iletişim konusunda gerçekten çok başarılı. Çocuğumuzun güvenle kendini ifade etmesine yardımcı oldu. İlgisi ve sabrı için çok teşekkür ederiz.

E** d********* 29.09.2025

Eşimle aramızdaki Çözülmez - asla çözülemez diye düşündüğüm problemler aslında o kadar küçük şeylermiş ki … Şimdi bu bilinç ile geriye dönüp baktığımızda kendimize ve halimize gülüyoruz. Problemlerimiz bitti ve daha kaliteli bir yaşam için hayatımızı düzene koyuyoruz artık. Her görüşmede kendimizi daha rahat hissediyoruz. Özlem Hanım’ın yaklaşımı hem güven verici hem de çözüm odaklı.

E**** K**** 28.09.2025

Özlem Hanım sayesinde aile içindeki iletişimimiz çok daha sağlıklı bir hale geldi. Kendimizi ifade edebileceğimiz güvenli bir ortam sundu. İyi ki yollarımız kesişmiş. Ayrıca Özlem Hanımın yazdığı, n“ Bensizlikte Varsızlık “ adlı eseri okuyorum şu anda. Kitabın içinde kâh kayboluyorum, sonra ansızın kendimi yeniden buluyorum. Muhteşem bir eser, kesinlikle tavsiye ederim. Herşey için teşekkürler.

S***** Ö******* 25.09.2025

İçimdeki sorulara cevap oldu Özlem hanım. Önce kendime sonra hayata bakışımı değiştirdi. Özlem hanımın benzersiz bilgisiyle , yüksek farkındalığıyla, muhteşem üslubuyla yeniden doğdum adeta. Kendime dönüş yolumda rehberim oldu. Iyi ki siz, iyi ki varsınız. Varlığınıza binlerce şükür ❤️❤️❤️

R**** 23.09.2025

Özlem Hanım’la tanışana kadar geçmiş zamanlarda çok kez psikolog yada aile danışmanlarına gittim. Aradığım cevapları ve kendimi bulamıyordum. İnternet üzerinden araştırmalarım sonrasında Özlem Hanım’a ulaşmış olmak hayatımın en büyük hediyelerinden biri oldu benim için. Teşekkürler Özlem Hanım. İyiki varsınız ve iyiki sizi tanımışım.

A*** S**** 21.09.2025

“Özlem Hanım ile tanıştığım için çok şanslıyım. Görüşmelerimiz boyunca kendimi gerçekten değerli hissettim. Hem bilgisi hem de samimi yaklaşımı sayesinde aile içindeki sorunlarımızı daha sağlıklı şekilde çözebildik. Yol göstericiliği, sabrı ve empatisi için minnettarım.”

S**** A*** 18.09.2025

“Uzun zamandır yaşadığım kaygılar ve iletişim sorunları için destek arıyordum. Sosyolog & Aile Danışmanı Özlem MAMA ile görüşmeye başladıktan sonra kendimi daha iyi ifade edebildiğimi ve ilişkilerimde daha sağlıklı adımlar atabildiğimi fark ettim. Profesyonelliği, samimiyeti ve güven veren yaklaşımıyla bana çok şey kattı.”

M***** Y***** 17.09.2025

özlem mamaya zihnimi açtığı için sonsuz teşekkür ederim. İçtenliğiyle kendinizi rahatlıkla ifade edebiliyorsunuz. mesleğine gönülden bağlı ve danışanlarına değer veren bir uzman. herkese tavsiye ederim.

b*** 10.09.2025